torsdag 11 oktober 2012

Kärlekste

Precis hemkommen från en riktigt rolig träning med TKSK. Jag måste komma ikapp klubbens deltagare nu. De ligger i hårdträning och jag räknar bara repetitioner och kollar tidtagarur med mer. Hmmm! Det leder inte till bra tävlingsresultat för min del. Skärpning!
Ikväll blir det kärlekste - visst är det sött?!
Lite smak av jordgubb och ringblommor (?) + rosa sockerhjärtan.... 
Victor är på jobbet så jag har lite egentid.
Den ägnar jag åt att njuta av en kopp te och surfa runt på lite bloggar. Mestadels träningsbloggar men också en del matbloggar (varför vet jag inte) och jag har hittat några favoriter (se spalten till höger). Jag är dock ständigt på jakt efter nya och letar efter bloggar om/med kettlebell för att få idéer till övningar och träningsupplägg.
Ja, jag vet, jag ska sluta ha mjölk i mitt te.... kanske!
Startsidan på SuperSHEro =)
En av mina favoritbloggar är SuperSHEro på sajten shape me up.
Just nu har hon mycket fokus på crossfit och kettlebells då det verkar som att hon startar upp en box (på Gotland?). Utöver att hon skriver om dessa ämnen tycker jag om sidan för att det är en ärlig blogg med varierade inlägg och underbara bilder. Jag tycker dessutom att det är rätt coolt att hon valt att vara anonym, jag har i varje fall aldrig sett något ansikte eller något privat i bloggen. Jag blir alltid lika glad när jag ser att "hon hoppat längst upp i min blogglista"- god inspiration. Speciellt till frukosten eller som till kvällskoppen med te.

Shit, shit, shit klockan springer iväg (som vanligt när jag sitter där jag sitter nu) och jag har en rätt tuff dag imorgon på några bedömningsmatriser att fixa iordning. Ingen ordning när inte Victor är här och håller koll på tiden åt mig. Det kommer säkerligen ett litet inlägg om kettlebellpasset vi hade under kvällen men just nu nöjer jag mig med att visa förhandstitten på klubbens tröjor. Vad tycks?
Design by: Sofia (text) och Victor (klotet).
Vårt format gick dock inte att trycka så efter mycket om och men hittade vi en firma som kunde designa den på rätt sätt och nu kan den tryckas. Tack Kroma Profilering i Trollhättan.
Tanken är att den ska tryckas på svarta tröjor och de kommer in i nästa vecka hoppas vi!! 

1 kommentar:

superSHEro sa...

Nä men åh! Nu såg jag det här! Blir alldeles glad.. och rörd! Tack! :)