torsdag 25 oktober 2012

Pinsamt och stelt!

Hur inläst och tillgjort kan det egentligen bli? (filmklipp från Aftonbladet)
Jaha, då ska prinsessan Madeleine gifta sig med sin Chris. Jag som trodde det var slut mellan dem.
Det är såklart kul för dem men behöver det blir typ hundra löpsedlar om detta?
Ska jag säga som väljer att skriva ytterligare ett inlägg om dem, dubbelmoral!

En kollega visade HOVETS egna film på kärleksparet där de berättar om sin förlovning.
OJ, så opersonligt och inläst och tillgjort!!!
Vid närmare eftertanke har jag nog aldrig hört Madeleine prata tidigare så hon kanske alltid har varit som hon är i denna video? Hoppas de inte är så stela till vardags för då kan de inte ha roligt!

Nu kanske jag gick lite väl hårt åt i min kritik men jag tycker att man ska få berätta om roliga saker med inlevelse och från hjärtat! Det kanske är jag som är för slapp och bonnig i mitt sätt att prata men det här filmklippet tar verkligen alla pris i dåligt skådespeleri.

Kul att hon har hittat rätt, de kommer få ett fantastiskt bröllop. Stort grattis!

Inga kommentarer: