onsdag 29 maj 2013

Fast & Furious 6



Yeah!
Onsdagar = kvalitetsdagar 
Efter ett snabbt crossfitpass (abstinens efter en vecka på skolresa) mötte jag upp Sevim, Ida och Annelie  på Strandgatan för lite mat och snack. Tiden gick hur snabbt som helst och vi fick bryta upp mitt i samtalet för att hinna till Hemmakväll och köpa lite godis. Huvudaktiviteten för kvällen var nämligen bio och filmen Fast & Furious 6. Jag har boxen med de fem tidigare filmerna och jag lämnade biosalongen med ett leende på läpparna när jag förstod att det antagligen blir en nummer 7 längre fram!!

Visst det är "några" stuntscener som är "lite överdrivna" men det gör mig ingenting. Man får det man förväntat sig och då spelar det inte så stor roll att Dom (Vin Diesel) kan hoppa från en bro till en annan samtidigt som han fångar en tjej i luften och råkar landa på ett biltak lite mjukt. Hihihihi, me like!

Igår var jag hos frisören på klipp och färg. Jag var så trött på min lejonman som verkligen JÄMT är uppsatt i en hästsvans, vare sig jag jobbar, tränar eller går ut. Jag bad därför Anki att kapa det en bra bit och göra det lite mer levande, frisyrigt och somrigt. Jag är ganska nöjd med resultatet MEN jag har ännu inte försökt styla det själv och det vet vi ju hur ofta det ens händer....
Min lejonman
Minutrarna innan längderna försvann

Hemkommen från Anki på Kungsgatan 57 - helt ny frisyr. Här är det plattat - det är det inte nu om man säger sååå


Inga kommentarer: