tisdag 9 juli 2013

Reebook Crossfit Nano

OM det visar sig att jag klarar testet som vi gjorde som avslutning på helgens utbildning i Crossfit och jag faktiskt kan kalla mig Crossfit Level 1 trainer så tänkte jag belöna mig själv med ett par skor som är anpassad för sporten. Inte för att jag tycker mina andra är dåliga utan mer för att jag vill se om det blir någon skillnad på träningarna.

Jag hade bestämt mig för ett par Nano 2.0 men när jag tidigare idag åkte till Team Sportia för att prova ett par så visade det sig att det kommit en 3.0 - hmmm, hur ska jag göra nu?
Är en nyare modell alltid bättre?
En nyare modell är alltid lite dyrare?
Den äldre modellen finns i massa roliga färger och mönster.

Jag får inte besked förrän till helgen så jag har lite tid att fundera - jag tar tacksamt emot kommentarer!
Behöver jag säga att det är ett väldigt stort steg att köpa något annat än NIKE!!!  
Reebook Crossfit Nano 3.0 (På Team Sportia fanns den endast i Rosa men jag ska beställa på nätet och där är den lila)

Ett av mönstren på Reebook Crossfit Nano 2.0 som tilltalar mig. Finns som enfärgat och i andra skalor än denna! 

Inga kommentarer: