fredag 27 september 2013

Tid till träning?

Helt lsut för tillfället så jag stensomnar på tåget till och från Göteborg varenda gång! 
BÖRJADE PÅ DETTA INLÄGG FÖR NÄSTAN TVÅ VECKOR SEDAN OCH NU NÄR JAG SKULLE SLUTFÖRA DET SÅ INSÅG JAG ATT DET INTE ÄR NÅGON IDÉ. 

FÖR MYCKET OINTRESSANT OCH DETALJERAT ATT FÅ NER PÅ PRÄNT. NÖJER MIG ISTÄLLET MED ATT BITTERT KONSTATERA ATT JAG INTE HINNER MED DET JAG VILL FÖR TILLFÄLLET OCH ABSOLUT INTE MIN EGNA TRÄNING! OCH DET ÄR SM I KETTLEBELL NÄSTA VECKA, FÖR BÖVELEN!! 
En morgon var jag lite duktig och tog mig ett litet på pass på cirka 30 min - räcker det till SM? 

VAD ÄR DET SOM TAR MIN TID? 
* planering av SM
* combatrelease
* heltidsstudier
* facklitteratur
* praktik (+utvecklingsarbete)
* rättning av 75 elevarbeten
* planering av CrossFitkurs 
* ett hus att ta hand om
* ekonomi att grubbla över (tjänstledighet märks av i kassan)

JUST DET, ALLT DETTA SKA VARA KLART v.44!!
KÄNNS RIMLIGT!  
Mitt fredagsnöje efter IDOL, kolla in koreografin till det nya Combatpasset 

Inga kommentarer: