fredag 24 oktober 2014

Wrapped in fleece

För 1-2 veckor sedan var hela lilla familjen ute på Överby för att ta beslut om inredning till vårt blivande badrum. Vi började kika redan i somras men nu var det alltså dags att komma till skott.
Det blev handfat, spegel och kommod från Kvik. Vi kommer antagligen komplettera med ett sidoskåp samt en stående spegel längre fram men vi vill först se hur mycket utrymme vi egentligen har att röra oss med. Kvik hade inte de blandare som vi önskade så de fick vi beställ från nätet. Spännande! 

När Victor slutförde affären smet jag och Elliot in på Team Sportia. Jag älskar sportaffärer och kan lätt fördriva ganska mycket tid där. Inköp av nya inspirerande träningskläder får vänta tills jag får besked om att det är fritt fram att köra på igen. Dessutom väntar jag till jul/nyår då det kommer vara rea på sådant som i mina ögon kommer kännas nytt. Får tänka på att det är en annan typ av inkomst nu plus att renovering av badrum inte är direkt gratis.
Råkade "springa på" den här fina fleecetröjan. Jag har inte känt att jag behöver en ny fleecetröja men däremot behöver jag praktiska amningskläder. Perfekt! Bara att slå sig ner, knyta upp och börja mata. Dessutom verkar det som att man kan skyla sig lite med den. Jag är nämligen inte helt bekväm i att amma offentligt (ännu). Den kommer även vara funktionell och varm under höstens promenader. Tyckte även att priset var helt ok. 


Idag fick jag ett sms att Team Sportia har 25% på allt i butiken för att de firar 25-årsjubileum. Typiskt, men å andra sidan kanske den är slutsåld och då spelar ju procenten ingen roll. Kanske hinner ut till Överby imorgon och göra ett eller annat fynd... något behöver jag väl? 

Inga kommentarer: