måndag 20 oktober 2014

Jollyroom

Jag tycker om att handla på nätet. Jag kan då passa på att surfa runt i olika butiker när jag har tid (sen kväll, ibland natt, tidig morgon) och slipper irra runt i butiker och leta, utan att veta vad jag letar efter. Dessutom känns urvalet mycket större på nätet, det är inte bara det allra senaste och det som är på modet just nu. Jag är inte så bra på mode, det tar typ 1 år för mig innan jag vant mig vid nyheterna, hahaha.

Sedan finns det vissa saker som jag aldrig kommer att köpa, efter 32 år har jag ändå lite koll på vad den här kroppen inte ska kläs i. Korta, vida tröjor är ett sådant exempel eller sådana där vidriga (enligt mig) shorts som är höga i midjan och korta vid skinkorna.... herre jösses! Känns som de är felsydda!

Oftast handlar jag på La Redoute (Nike + "neutrala kläder"), Ellos (ofta bra erbjudanden som t.ex. 40% på dyraste varan m.m) och HM (inte bästa kvalitén men bra pris för enstaka användning). Nikestore är jag inne på väldigt frekvent men jag försöker hålla mig ifrån impulsköp där eftersom det lätt blir väldigt dyrt. Fönstershopping är inte helt fel det heller.

Då har den här damen blivit långrandig igen. Jag skulle egentligen bara skriva att jag verkligen rekommenderar Jollyroom.se. Eftersom jag bara haft barn i drygt en månad har jag inte jättestor erfarenhet av barnbutiker på nätet men jag har hunnit handla två gånger på Jollyroom och jag imponeras framförallt av deras ursnabba leveranser. De har också haft allt jag sökt efter (även om jag inte köpt det). En konkurrerande sida har flera av produkterna jag sökt efter på sin hemsida men när man sedan klickar på varan så finns den inte och man får välja att bevaka produkten och få ett mail när varan åter finns i lager... har fortfarande inte fått mail om någon av de varor jag bevakar. Lika bra det för jag har nu köpt dem på Jollyroom =)

Just nu har Jollyroom Oktoberfest med galet många bra erbjudanden. Varje timme mellan 18-23 måndag - torsdag denna vecka öppnas sidor med tokrea. Priserna gäller en timme och man kan inte se vilka erbjudanden det blir timmen eller dagen därpå. Lite gambling alltså - slår man inte till kanske man missar en vara man behöver och om man köper kanske den kommer i annan färg eller modell en senare timme och då kan det bli mycket shopping. Svåra val, hiihhiih. Än så länge har jag bara kikat. Elliot behöver faktiskt ingenting just nu och julen närmar sig med stormsteg...

På Jollyroom har jag bland annat köpt dessa superfina förvaringsboxar (gorillan och draken) som vi har på hyllorna i vårt skötbord. Jollyroom har 55 härliga produkter från 3 sprouts i sitt utbud och jag kommer definitivt att köpa fler. Det lutar åt en badrumsförvaring, en tvättkorg eller en större leksaksförvaring... 

Inga kommentarer: