lördag 24 oktober 2009

BRYT!

Galet trött när Jojjo ringde imorse och frågade om jag skulle med på Bedros stepup kl 10.00.
Jag mumlade fram något tveksamt svar och hon lyckades snabbt övertala mig. TACK!
Fumlade runt i lägenheten och skällde på mig själv att jag inte lade mig i tid igår. Vågar knappt skriva vad det var som höll mig uppe men gör det ändå:
SORTERING AV FOTON - framkallade 370 bilder häromdagen och de levererades i helt blandade högar. Inte uppskattat av mig och det tog några timmar att få ordning på det, om man säger så. Insåg också att hälften var i fel storlek och alltså 1 cm för breda för mitt fotoalbum.... klippeliklipp! Kanske inte låter så upphetsande men jag tycker verkligen om att greja med mina foton, så det så :)

Ångrar inte att jag steg upp och gick med på passet. Bedros är så himla duktig och jag förundras varje gång över hur fasen han kommer på alla steg. Grymt! Kul med lite svåra kombinationer för man blir så glad när man väl klarar av dem. Uppenbarligen tyckte jag att passet var väldigt roligt för i slutet av passet fick jag ett bryt! Jag bröt ihop fullständigt och skrattade så tårarna forsade ner för mina kinder. Jag vet fortfarande inte vad som utlöste det hela, men jag fick gå ut från passet en liten stund och coola ner mig. Lite flashback från skoltiden när man alltid fick bryt när det var som mest opassande. Ett gott skratt förlänger dock livet och det är en härlig känsla när det bara bubblar upp från tårna och inte går att stoppa!
Bedros var på Rhodos i somras och när vi var på Tassos välte hans solstol helt plötsligt bakåt och jag såg i slowmotion hur han gled av stolen och ner i berget. Jag försökte ta tag i stolen men det hjälpte inte.... behöver jag säga att det blev ett rejält skrattanfall från min sida.... börjar skratta bara nu när jag ser denna underbara "ögonblicksbild".... hahahahahahaha!

Ha en underbar lördag kära vänner!
Nu ska foton in album och ikväll blir det bowling och mat med släkten. Kul!

Inga kommentarer: