onsdag 28 oktober 2009

GOTT stöd

Var inne på bokhandeln för att köpa svarta papper (måste reparera en liten miss i ett fotoalbum) när jag sprang förbi ett ställ med Ahlgrens Rosa rattar, ett samarbete med Bröstcancerfonden. En mycket bra idé tycker jag och självklart vill man ge sitt lilla bidrag (många bäckar små) till forskningen. Det var enbart därför jag köpte mig en påse... inte för att jag är galen i nyheter på godismarknaden. Det var också enbart i stödjande syfte som jag redan idag åt upp hela påsen. Det är ju faktiskt viktigt att jag kan skriva om det här i bloggen.
De rosa rattarna smakade precis som de rosa bilarna = ingen besvikelse. Mycket gott och i takt med att magen fylldes ut så fylldes också hjärtat av medlidande till dem som drabbats och som man kanske nu kan hjälpa!!! Äntligen kan jag äta godis med riktigt GOTT samvete =)
Köp hem några påsar och ge bort över Halloween, eller njut själv. Mums!

Inga kommentarer: