måndag 26 oktober 2009

Lite väl tidigt...

... att H&M vår- och sommarkatalog damp ner i brevlådan imorse. Jag har precis ställt om alla lägenhetens klockor till vintertid och då känns det inte jätteinspirerande att titta på vårens mode och söta, somriga bikinis. Det är ju nu man äntligen får dölja fettvalkarna under stora pölsiga tröjor och gossa till sig i soffan. Jag tänker ta tillvara på denna mörka tid och därför åkte katalogen in i ett skåp och kommer plockas tidigast fram efter årsskiftet. Man måste ju njuta av det varje årstid har att erbjuda!

Trendpoäng till mig som idag har sagt upp min hemtelefon för att ha all telefoni via mobilen... tre månaders uppsägning så om ett tag är jag med i matchen! Insåg idag att man är fattig som student så här ska det sparas pengar!
TJO KOKO!!!

Inga kommentarer: