fredag 9 oktober 2009

Mammas pojkar

Gäsp!
Var lite tröttare än vanligt när jag som vanligt på fredagar klev upp kl 06.15. Jag har dock bara mig själv att skylla - var TVUNGEN att titta på Mammas pojkar igår efter jobbet. En kompis (och f.d kollega) deltar i serien och det var mest för att se henne jag offrade en timmes sömn. En mycket speciell serie med EXTREMA tjejer, bestämda mammor och lite halvmesiga söner. Men det är väl så det måste vara för att det ska bli bra TV. Nathalie syntes inte så mycket i detta program (men hennes härliga skratt hörde då och då) och jag är glad/stolt över att hon inte drogs med i vissa spektakel.
Morgonens cykelpass är avklarat, frukosten intagen och nu väntar lite barnpassning, grupptränings- och receptionsjobb. Ikväll 20.30 är dagen över och då blir det soffan. Kanske lite Idol och sedan är det tydligen Vin Diesel-helg på någon kanal. Me like!

Inga kommentarer: