torsdag 8 oktober 2009

Ny energi












Imorse när klockan ringde 07.45 ville jag ligga kvar i sängen men jag hade lovat Bedros att vi skulle gå ut och gå en promenix så det var bara att stiga upp. Letade i minnet efter den sköna känslan jag fick förra gången jag var ute på morgonkvisten och det hjälpte faktiskt. Massa goa kläder, strålande sol, frisk luft och mycket trevligt sällskap gjorde att vår drygt 80 min långa promenad avklarades smärtfritt och nu har jag massa ny energi!

Dessutom kollade jag precis mailen och min enkät är klar att användas, yeee hoo!

Nu ska det pluggas och jag får inte ens ta avbrott för att städa, det gjorde jag nämligen klart igår.

3 kommentarer:

Pernille sa...

Enkät????? No comprendo?

Mut mut :*

Lina sa...

Testar bara dina nya inställningar ;)

Pappi coolo sa...

Lina: Det fungerar, nu ser jag när någon skriver och kommenterar. Jippi, kommentarer är kul!

Pernille: Jag gör en enkät (papper med frågor) som ska vara underlag till min uppsats.Comprende?