fredag 20 november 2009

Uppoffring

Har jobbat på SG idag och det är lika kul varenda gång. Jag går där och pysslar, ordnar och donar, packar upp varor, prismärker och hjälper kunder... och byter NÅGRA ord med Sevim. Helt perfekt. Enda nackdelen för mig är att hon har alldeles för mycket fina grejer och jag vill lägga undan/köpa nya saker varenda gång jag är där. Hittar jag inget till mig själv så hittar jag den perfekta julklappen eller presenten. Idag slutade det med ett jättefint halsband - men jag BEHÖVDE verkligen ett lite längre i silver... det var jag värd.

Varför kan man fråga sig?
Jo, imorse offrade jag nämligen min sovmorgon för att i pisseregn cykla ut till Överby Köpcentrum. Där offrade jag lite mer av mitt självförtroende och avverkade ännu en expedit, i jakten på den svarta stöveln. Vi hittade en nätt, damstövel i svart skinn från FACE och dragkedjan gick upp med lite våld. SKINN TÖJER SIG tänkte jag och slog till på dem.
Cyklade sedan hem i duggregn och fick springa upp i lägenheten och byta om - ARMSVETT for the first time. Vad är det som händer med mig?
Hela jag var svettig, kroppen trodde väl det var dags för ett spinningpass när jag började cykla, men ARMSVETT, det händer liksom aldrig.
Tvättade mig och tog på mig deodorant - bad choice - deo är överskattat, det är ju då man luktar. BLÄÄ!

Som ni förstår så var jag värd ett smycke.
Inför lördagens rajraj hos Sevim och Jonas så är läget följande:
Skor - klart, smycke - klart, outfit ????
GODNATT!

Inga kommentarer: