tisdag 15 december 2009

Extra pass

Tokitok!
Jobbar kväll på gymmet på tisdagar och det började med en trevlig instruktion och sedan mitt vanliga Kinesispass. Precis när jag ska skala en banan och ladda för nästa instruktion kommer en medlem ut från D-hallen och meddelar att det inte är någon intruktör på kettlebellpasset. Lite panik i två minuter men jag hoppade in och tog det. Skitkul men jag rekommenderar ingen att köra i överdragsbyxor och långärmat.... pust!
Jonas - du kan vara lugn... det var inte du som hade gjort någon miss, din ersättare missade helt enkelt. Jag har sagt till medlemmarna att de ska köra med dig när du kommer hem efter ha gottat dig i 4 veckor, hihihihi. Ett härligt gäng du har på tisdagkvällar i varje fall =)

Eftersom jag inte vill bli sjuk igen så flög jag hem på cykeln, blötte ner mig i duschen, tog på nya kläder och cyklade tillbaka. Hade varit lite kallt och väldigt ofräscht annars.
Nä, nu får jag jobba vidare. Vikterna hänger inte i storleksordning och det stör mitt ordningssinne, hahaha.

Inga kommentarer: