onsdag 16 december 2009

Morgonmys

Godmorgon!
Strax efter att jag stigit upp idag fick jag ett sms av Bedros som så gärna, så gärna ville ha cykelpasset idag kl 08. Jag är inte den som är den så jag lämnade över passet till honom. Ganska bra eftersom jag börjar skolan 09.15 och det är lite småstressigt att hinna duscha och cykla till Högskolan Väst på 15 min. Dessutom har vi redovisning av en vetenskaplig hälsoartikel idag så det kan ju vara bra att förbereda sig lite. Så istället för att krypa ner under täcket igen (vilket lockade) så sitter jag nu i soffan framför The Voice med en obligatorisk kopp te. Artikeln ligger i knät och ska snart läsas igenom en gång till.

Skola hela dagen och ikväll blir det BodyCombat och genomgång av det nya styrkaprogrammet.
Imorgon ska jag till frisören på klipp och färg! Jippi kajej, verkligen på tiden. Har inte varit där sedan i maj och sedan dess har håret utsatts för massa dåligheter.
Vad tycker ni? Kort, långt, mörkt, ljust, slingor, lugg eller inte?
Kom med förslag och åsikter.

Ha en underbar onsdag.

Inga kommentarer: