lördag 12 december 2009

FRISK!!! (???)

Nu är jag frisk! Hurra hurra hurra!
Jag har i och för sig bara varit uppe i 20 min men det känns jäkligt bra och jag vet vad som gjorde det:
- MAT, fredagsmys igår och jag tvingade i mig en meny från MAX. (Har sett reklam om det varenda paus när jag slappat framför tv'n = framkallar sug)
- SOCIALT UMGÄNGE, Jojjo & Sevim var här igår och det var underbart
- ERIK VANN IDOL, jag var faktiskt inte ens nervös. Han är så duktig så men nu är den säsongen över så nu ska jag även sluta tjata om honom. Herregud, jag kommer ju ha tid över till uppsatsen.... wow.

Jag & min superduktiga lillasyster har länge pratat om att det vore kul att julbaka i tid för en gångs skull så att man har lite gott att bjuda på i hemmet. Igår tog "vi" tag i detta. I pauserna av Idol skulle det bakas knäck, snickers och chokladtryffel. Det blev snarare så att Jojjo bakade och jag diskade för jag fick PANIK på allt kladd och klet. Hon är verkligen bagare som ska ha allt framme hela tiden och använda varenda kastrull och skål som finns att tillgå. Stackars henne men det är inte fy skam att ha en privat diskare som gör rent allting direkt.... eller?

Här är i varje fall resultatet:
Nu måste jag rusa till jobbet.... slut på sjukligehet/ledighet!

Inga kommentarer: