lördag 12 december 2009

Lördag - Premiär för Veckans Vara =)

Inga krämpor har kommit tillbaka så nu förklarar jag mig själv frisk.
Efter några timmar på SG har jag bara tagit det lugnt, läst (till uppsatsen), fått middag hos mamma och pappa och sedan slappat i deras soffa framför filmen The proposal (tror jag skrivit omdöme om den tidigare så jag skippar det).
Sevim var ledig idag så jag och Sofie fick slita som djur... nja, inte riktigt men det var mycket folk i butiken och då är det kul att jobba. Massa fina julklappar bidde det. Faktiskt lite kul att veta vad bekantas bekanta kommer att få av tomten i år. Bara man inte försäger sig, hihihihi. En julklapp kommer bli riktigt tuff.... ajajaj, ojojojoj.


SG Interiör och Design kommer förhoppningsvis få igång sin hemsida efter årskiftet och fram tills dess tänkte jag införa veckans vara. Det kan vara en kul grej, en exklusiv kudde, ett vackert smycke eller kanske urgulliga barnkläder. (Har jag skrivit om det tidigare? Tanken har nämligen funnits länge...) Den här veckan har blivit lite halvtokig på grund av min halsfluss så veckans vara kommer upp först ikväll. I och för sig lite festligt att påbörja detta på en lördag så tatataaaaa(fanfar):


Om du om fötterna ruskigt fryser
när ni sitter i soffan (eller framför datorn) och myser.
Kliv i ett par lurviga får,
som värmer när du sitter, står eller går.



Hahaha... vad hände där? Ni fick visst ett julklappsrim på köpet. Hmmm.... kanske borde rimma på en vara per dag fram till jul och sedan börja med veckans vara? Vad tycker ni?

(OBS! Man behöver inte vara medlem för att kommentera, klicka på ringen där det står Namn/url och skriv sedan er kommentar/svar på frågor. Lätt som en plätt när man gör på rätt sätt... hahaha)

Inga kommentarer: