tisdag 8 december 2009

Julkalender

Storstädning sedan jag gick upp imorse. Har bara köket kvar och lägenheten skiner. Det har tagit sin lilla tid men jag har för en gångs skull följt min lista till punkt och pricka. Efter toaletten stod det blogg och därför sitter jag nu här och skriver :)

När jag röjde garderoberna i hallen så hittade jag en chokladkalender som jag köpte tidigare i år. Jag tänkte väl det, jag har alltid en choklad-kalender, det hör liksom till. Chokladen är inte direkt god men det är mysigt att räkna ner till julafton när man öppnar lucka för lucka. Idag blev det dock en smärre överdos eftersom jag fick äta ikapp 8 dagar...

När jag gjorde rent på toaletten såg jag mig själv i spegeln för första gången och det var ingen vacker syn... blev tvungen att ta en bild och dela med mig av denna städfrisyr. Syns det att jag krupit runt på golvet och torkat lister både bakom soffan och under sängen.... hahaha.


Nu är denna paus slut, kvar på listan är:
* köket
* slänga skräp
* handla & laga mat
* plugga
* jobba

TJO KOKO!!!

Inga kommentarer: