tisdag 8 december 2009

SJUK??!!

Hade en kanoninstruktion på gymmet idag och sedan ett fullt Kinesis-pass. Min sista instruktion var inställd och det var nog tur det för jag blev hängigare och hängigare. En klump började ta fram på högra sidan i halsen och min panna var helt plötsligt några grader varmare.
Jag smet hem en halvtimme tidigare och väl hemma tog jag två alvedon, drack en kopp hett citronvatten och TVINGADE i mig det äckligaste någonsin... ECHINAGARD. Blää, tviii, usch och fy.

Jag blir verkligen tre år när jag är sjuk och det är sååå SYND om mig. Ofrivilligt rinner tårarna när jag försöker svälja och kräkreflexerna var nära att aktiveras när jag sög på denna vidriga tablett som var degig i konsistensen.... URK!!

Jojjo bara skrattade åt mig och sa till mig att växa upp och bara göra det... annars fick jag banne mig skylla mig själv. Snyft, skäller man på någon som är sjuk??? Ond är hon.

Jag ska lägga mig nu och hoppas, hoppas och hoppas lite till att det har gått över kl 08 imorgon när jag ska ha cykelpass på Plus. Dessutom är det en obligatorisk föreläsning i skolan.

Inga kommentarer: