fredag 4 december 2009

"Otur i kärlek"

Halloj alla glada och kanske kära människor där ute!
Jag har väldigt väldigt länge varit anti allt vad kärlek, kär, mys osv heter men de sista tre veckorna har jag bestämt mig för att öppna mina ögon och i varje fall titta mig runtomkring för att se vad som finns. Till en början blev jag väldigt besviken men sedan hände något.

Jag har insett att det faktiskt finns några som får mig att titta till en extra gång. Hurra!
Nu ska man ju inte gå på utseendet men oavsett vad det är man letar efter så ser man ju hur en person ser ut innan man vet hur den är som person osv.

Nu börjar jag bli anti, igen!
De tre som jag tittat lite på har visat sig vara följande:
- återkommande otrogna
- i ett förhållande
- anpassade för singellivet

SUCK, det kallar jag otur. Fast det är ju skönt att veta det innan man blir intresserad.
Har också fått veta att två som var lite "småintressanta" har tjej på gång. Attans!
Nåja, det är tur att jag inte lider av singellivet utan snarare njuter av min egentid... dock hade det varit en fantastisk BONUS att få mysa till det lite lätt ibland.

Ikväll blir det Idolmys med Sevim... det är inte fy skam det heller. Imorgon är det rajraj på Edinas 30årsfest och då blir det klackarna i taket. Livet leker!

Inga kommentarer: