måndag 18 januari 2010

Bedros

Tjo koko!!
Jag genomförde Combatpasset utan trubbel, puh, Nu kan jag slappna av och småöva till nästa måndag. Över 40 deltagare som flåsade och kikade var riktigt inspirerande och ännu en gång insåg jag hur mycket jag tycker om mitt jobb som instruktör.

På Plus jobbar även Bedros som nu gått vidare i en uttagning till Nike Top Instructor 2010. 8 instruktörer har blivit uttagna och fram tills på torsdag kan man rösta på sin favorit på www.fitness-magazine.com. Klicka sedan på Nike Rock Victorious Instructor och kryssa i rutan för Bedros. De 4 som går vidare får presentera sitt pass på Nike konventet i Stockholm i slutet av januari. Vinnaren får välja Nikekläder för 15.000kr. FAN, att jag inte är dansant av mig. Jag vill också vinna det.... det hade varit en dröm. Nåja, rösta på Bedros nu så jag får titta på massa fina kläder från underbara NIKE...
Sleep tight

Inga kommentarer: