måndag 25 januari 2010

Fullspäckad måndag (vecka)

Godmorgon!
En småtrött Pappi sitter vid tangenterna och försöker få ihop ett kort litet inlägg innan det är dags att ta tag i dagen och en ny vecka... ovanligt fullspäckad men helt plötsligt är det ju fredag kväll, så det ska nog gå bra.

Varit uppe sedan 07,00 för att tvätta. Inte megakul men det var enda tiden som passade både mig och bokningslistan. Om en timme ska jag vara på Plus och innan dess behöver jag in till både Matmor och Torgkiosken. Tydligen kunde man inte lämna in sitt bredband på posten i Matmor, just den leverantören hämtar och lämnar paket på Torgkiosken. Suck!

Utbildning på Plus till klockan 16.30 och sedan börjar min kväll på gymmet där jag har inbokade instruktioner på alla lediga tider. Ett litet avbrott för BodyCombat och sedan instruktioner igen.
Slutar förhoppningsvis 21.30 och då blir det kvällsmat, Paradise Hotel och sängen.
Hur ser er dag ut?

1 kommentar:

Sevtap sa...

Åh, herregud! Jag blir trött av att bara läsa hur din dag ser ut :) Själv har jag haft besök av mamma, pappa och Sevim så nu ligger Caspian och sover. Har dessutom fått min nya iPhone som jag ska försöka lära mig under dagen, eller i alla fall smygkika på tills mr C vaknar.

Dessutom funderar jag på att gå på yoga i kväll... får se hur det känns vid sju. Ha en god dag!!!