onsdag 27 januari 2010

Fullt ös

Hallojse!
Har kört på i 120 i några dagar här och har därför varken hunnit eller orkat skriva.
Måndag och tisdag var det utbildning/kurs på Plus och när den var klar runt 16.00 började jag på gymmet och medlemsrådgivningen. FULL-bokad hela kvällarna till 22.00. Skitroligt att så många vill träna hos oss men jag är helt slut när jag kommer hem. In emellan kunderna har jag även haft pass. I måndags var det drygt 45 pers på BodyCombat och det var grym stämning i salen. Folk är träningstokiga, antar att det kan bero på lite nyårslöften.

Idag bytte jag bort mitt cykelpass på morgonen för att hinna med annat som måste göras under veckorna. Tvätta, städa, betala räkningar, laga matlådor osv. Visst är det vuxet?
Räkningarna kunde ju kvittat om jag ska vara ärlig... sååå tråkigt att se HELA lönen försvinna samma dag som den kom. Jag förstår inte, tycker att jag jobbar JÄMT, men det syns inte direkt på kontot. SUCK!!! För första gången i mitt liv önskar jag att gifta mig rikt, hahahaha. Fast det skulle bara medföra ångest och skuld för min del, hade inte med gott samvete kunnat leva på någon annan. Jag får helt enkelt jobba lite mer! Och sänka mina kostnader.

Bilden jag bifogade hittade jag på min svågers facebook. Tyckte att den passade bra i detta inlägg. Fotografen/svågern heter Mattias Larsson och jag tycker att han är riktigt duktig på att fota. Han är självlärd och grejar med det när tid finnes. Gå gärna in och kika på hans bilder på facebook. Tror även att han finns med på Fotosidan.se

Ha det gott!

Inga kommentarer: