onsdag 24 februari 2010

Ledig dag

Hej på er!
Idag såg det ut som en ledig dag i min kalender.
Blev lite förvånad när jag igår kväll såg att det bara var ett cykelpass inskrivet. Ingenting annat, inget alls. Mycket skumt.

Gick till passet och idag var det 14 pigga deltagare.
Det är inte lätt att ta över ett pass som letts av Plus egna musicmaster, Bedros, i flera terminer. Han är oslagbar när det gäller att både skaffa ny musik och sätta ihop nya pass. Lite presentationsångest men jag försöker intala mig att det är bra att vi är olika. Jag har inte varit helt nöjd med min nya skiva men idag tyckte jag allt att några diggade och en person kom fram efteråt och sa att hon älskade musiken. Hurra!

På väg hem blev jag stoppad i receptionen och de frågade om jag kunde jobba lite som medlemsrådgivare ikväll. Jajjemän, en timme hit eller dit spelar ingen större roll för min planering. Kom hem, åt frukost (en extra smörgås för att smygstarta en kolhydratuppladdning), njöt av en lång dusch och började ladda för städning och plugg. Då ringer telefonen, PLUS som undrar om jag kan hoppa in och ha ett pass innan medlemsrådgivningen. En snabb omstrukturering av dagens alla måsten och sedan ställde jag upp. Ska ha styrka.
Har inte haft det sedan december så jag får lägga på lite vikt, vill inte dra på mig tärningsvärk inför söndag...
Det var den lediga dagen det =)

Städningen är klar... pluggande ska snart påbörjas.
90 min kvar tills jag ska vara på Plus så jag vet redan nu hur det kommer gå med skrivandet.
Måste lyssna igenom styrkapasset en gång åtminstone.
TJO KOKO!!!

Inga kommentarer: