onsdag 24 februari 2010

Önskar

Jag önskar att söndagen bjuder på samma väder som det är idag. Lagom mycket sol, några få minus grader och näst intill vindstilla. Hade varit perfekt.

http://www.vasaloppet.se/ finns det en långtidsprognos och enligt den blir det kanonväder på söndag. I varje fall i Mora. - 5 grader och en gigantisk sol.
Hoppas, hoppas, hoppas.
Det är vädret som gör mig mest nervös. Att jag ska bryta för att jag fryser eller inte ser något i regn eller- snörusket.

Måste införskaffa mig ett par solglasögon. Någon som har ett par att låna ut kanske?
__________________________________________

Jag önskar också att jag snart får svar på examinationen jag hade i Januari. Jag torr att vi blev godkända utan problem men man vet ju aldrig. Idag fick jag i varje fall svar från GBG att kursen i Ungdomsspråk är godkänt och registrerad. Gött!
Magnus - tack till dig och din klass för att jag fick genomföra min undersökning hos er.
__________________________________________

Vidare önskar jag att den kille jag sålde kort till igår visar sig vara singel. Hihihihi, fniss fniss.
Jag jobbade i medlemsrådgivning när en mycket trevlig kille/man/karl av perfekt årgång kom in och köpte ett träningskort. När han gick pirrade det lite i magen, ett bra tag sedan jag kände så.
Ska hålla utkik efter honom i fortsättningen. Inte för att jag kommer våga göra något move, men spana kan man ju.
Pirr pirr....
Nu ska jag och mina små, små, light, ljusrosa moln försöka laga mat och skriva några rader på den där omtalade uppsatsen.

Inga kommentarer: