tisdag 23 februari 2010

Vårnytt på SG Interiör

Snön ligger tung på taken,
jag tycker inte om att se mig själv naken.
Träningen känns i låren,
vi alla går och väntar på våren.
Snön blir kvar i två månader till,
kanske inte det vi helst av allt vill.
En idé som inte är så dum,
är att ta våren in i våra rum.
På SG kan du finna lite av allt,
rosor, kuddar och annat ballt.
Välkommen in och titta,
något kommer du alltid att hitta!
Hahahaha, en 30 sekundersdikt bara så där.
Jag skulle egentligen bara lägga upp bilder på nya varor. Jobbade heldag på SG igår och fick inspiration och lust till att piffa lite här hemma. Får dock vänta på lönen =)

Versen jag fick ihop är dock baserad på sanna fakta, läste igår i TTEla att snön förväntas bli kvar i cirka två månader till, inte i dessa stora mängder men lite högar här och var. Då är det APRIL... Ojojoj, hur ska det gå med det årliga Valborsbadet... brrrrrrr.
Underbara formar till muffins och kanelbullar (de stora högst upp i vänster hörn). Jag blir sugen på att baka, blir ni?
Vackra jordglobar, stora, små, lampor (med tre ljuslägen) och sparbössor. Vilken passar er?

Vad sägs om detta komiska underlägg till matbordet? Charmigt, eller hur?

Inga kommentarer: