torsdag 11 februari 2010

Solig dag

En kopp te vid datorn och diverse bloggar och nyhetssidor är en skön start på dagen. Har knappt kunnat sova inatt på grund av gårdagens besked. Jag ligger liksom och stressar upp mig över saker som jag inte behöver bry mig om... vad kommer begravningen att kosta, när är den, hur tar den personen det här osv. Suck!
Till slut slumrade jag till och det var otroligt skönt att få ligga kvar när Tomas gick upp före mig idag (för en gångs skull). Idag är det en stor dag för min kombo. Från 7-19 (tror jag) ska han göra alla möjliga tester för att kunna söka brandmansjobb. Jag håller tummarna för honom men tror det kommer gå kanonbra, har har ju blivit ett träningsfreak =)

Börjar på Plus kl 11.00 idag så jag ska försöka hinna en sväng till Oden först. Måste ha ett par leggings eller liknande. De jag har är trasiga eller urtvättade och man vill ju se någorlunda representativ ut på lördagens jubileum.
Imorgon och på lördag hinns det inte med varken shopping eller bloggande. Jobbar 7-20.30 på fredag och lördagen blir det nog 10-22 eller nått. Jag kommer knappt behöva lukta på en cider på lördag kväll.... kommer vara på G ändå tror jag.

Njut av solen men glöm inte mössan. -13 grader, brrrrr.

1 kommentar:

Sevtap sa...

Håller med om att det är en riktigt fin dag. Utsikten från mitt kontor är som ett vykort. MEN vad kallt det var imorse, fy f-n. Vägen till bussen kändes dubbelt så lång!

Vad hemskt med det som hänt, även om jag inte vet vem det är... Jobba lugnt och hoppas ni får det bra imorrn. Kan tyvärr itne komma:(