fredag 12 mars 2010

...

En lite dov fredag... tankarna är på en begravning.
Fick igår veta att den avlidnes bröder ska sjunga i kyrkan idag.
Snyft!
Ögonen tåras bara jag tänker på det, och jag kan tyvärr inte låta bli att göra det.
Jag lider med dem och önskar det fanns något jag kunde göra.

Hittade min stretchskiva i fickan imorse och den går på repeat här på kontoret. Kanske inte det bästa när man redan är nedstämd, men det känns inte rätt att digga loss till roliga, härliga låtar.
Milow, Pink och Lars Winnerbäck kan skriva riktigt berörande låtar...
Med risk för att vara sådär djup som jag har lite svårt för så avslutar:
Ta hand om varandra! Njut av all tid tillsammans.

Puss och kram
PS: Ikväll är jag bjuden på middag efter jobbet, fniss fniss fniss. Galet och ofattbart.

1 kommentar:

Liza sa...

Middag låter underbart... något som verkligen förtjänar... NJUT!!
KRAM!!