onsdag 24 mars 2010

En vanlig dag

Jag börjar faktiskt tycka om musiken på mitt morgonpass mer och mer. Skumt, det brukar vara tvärtom, att man tröttnar. Gött!
Efter passet gjorde jag några timmar i receptionen och sedan var det möte med dem som ska ansvara för Pre-net; en viktminsknings -och livstilsförändrande kurs. Spännande! 31 mars drar vi igång med vår testgrupp. Berättar mer om detta projekt då.

Hann hem och äta, lyssna igenom två låtar till lördagens cykelpass, sova 10 minuter och prata lite med Tomas, sedan var det dags att gå tillbaka och ha ett boxing bas. 45 min känns lite väl kort måste jag säga men det är väldigt glada och tacksamma deltagare på dessa pass så det var ganska kul ändå.

Njuter nu av lite te framför datorn och tänkte faktiskt krypa tills sängs tidigt idag. Fortfarande tröttare än vanligt så här ska sovas ikapp inför helgen. Ser dock fram emot morgondagen; morgonpromenad med Sevim, FRISÖREN och sedan våffellunch med Jojjo och Tomas. Det är nämligen våffeldagen imorgon, GLÖM INTE det!!
GODNATT!!

PS: Hade en mycket skum sammandrabbning med Tomas inatt. Han drömde mardrömmar och kastade sig hit och dit, när jag försökte lugna honom blev han skiträdd för mig och då blev jag rädd för honom. Hahahahaaha! Galet!

Inga kommentarer: