tisdag 23 mars 2010

Komma-i-kapp-dagen

Idag har jag haft en komma-i-kapp-dag känns det som.
Som vanligt flyger dagarna iväg och jag hinner knappt med någonting.
Inga direkt planer för denna dag förutom att tvätta och då passade jag på att komma i fas.
Jag har mailat, svarat på meddelanden på facebook, skrivit i min vanliga dagbok, vattnat, plockat ihop mina kläder, pratat med mamma osv. Gött!
Jag och Tomas har dessutom hunnit luncha ihop, det sker aldrig längre. Jag jobbar helt fel tider för att våra måltider ska stämma överens. Idag gick det och vi hade riktigt trevligt. Vi testade dessutom en ny maträtt. En enkel, vardagsrätt som vi säkert gör fler gånger.
Till vår broccolipasta med purjolök- och tonfisk"sås" serverades det lättdryck med smak av blåbär och lime. Mums! Ni ser ju själva hur Tomas njuter.

Nästan inga kunder på medlemsrådgivningen så efter mitt Kinesispass smet jag in på Jonas kettlebellpass. Härligt att få träna lite för egen del också. Längesedan jag var på ett kettlebellpass och det är nyttigt att se hur de andra instruktörerna lägger upp sina pass. Vi har alla samma grund med formar det lite utifrån oss själva. Jonas har grym kroppskontroll och är mycket mer teknisk än vad jag så det blev en liten utmaning. Härligt!

Inga kommentarer: