lördag 20 mars 2010

FFF

Kom på tre F när jag stod i duschen.

F - förvånad
Var är all snö? Den har snart försvunnit utan att det varit slask och annat tråkigt.
Vips, så var det "rena" gator och små högar här och var. Underbart! Våren är på ingång :)

F - fascinerad
Nu har jag konstaterat att jag är fascinerad eller kanske snarare fixerad vid ord. Har väggord på väggarna, text på mina smycken, OCH jag fastnar för allt i inredningsväg som det står saker på. Blev typ frälst i Sevims butik idag när jag såg superfina vita tavlor med en enkel svart text. Underbara budskap. Björg-smyckena ska vi inte ens prata om. Tummen upp där, liksom ;)
Skumt att jag inte gillar text på mina kläder??? Vad kan det bero på?

F - förtjust
Får erkänna att jag börjar bli mer och mer förtjust i min nya bekantskap. Det finns ju bra människor, det gäller bara att hitta dem.

Inga kommentarer: