söndag 21 mars 2010

Hippare Hoppare

Yo yo yo!
Efter en underbar sovmorgon gick jag till Plus vid 13.30 för att vidga mina vyer en smula. På schemat stod det Hip hop och det är inget jag sysslat med tidigare.
Vi höll på i 75 min och Lina var inspirerande, rolig och pedagogisk. Jag insåg följande:
  • Jag har svårt att slappna av. Min rygg vill vara rak och upprätt.
  • Jag är glad att allt fokus låg på rörelserna och att man inte hann se sig själv i spegeln.
  • Jag skrattar lite för högt....
  • Jag är van att räkna till 8 i min träning. Inte 1 Å 2, 3 Å 4 osv. Massa små duttande...
  • Man svettas mer när man kan ta i ordentligt.
  • Jag är nog ingen Hip Hop gangster.
  • Tiden flög iväg och jag blev väldigt glad när jag i slutet satte det mesta; "på mitt sätt".

Nu ska jag ta en dusch och sedan läsa några i sidor i Barnlitteraturanalyser... måste bli av med den, typ NU! Kanske borde kika igenom mitt Pimp my bike pass inför nästa lördag. Jag har ju rytmen i mig nu liksom ;) Vi får se.
Avslutar med tre bilder från vår combatpremiär. Då var det ÖS!!! Tror det passar mig bättre! Ha en fantastisk söndag och ladda inför en ny härlig vecka. Kram kram kram

Inga kommentarer: