torsdag 1 april 2010

Händigt kakmonster

Fy fasen!
Nu sitter jag här vid datorn och surfar runt på Nike store som vanligt, mår illa och borde egentligen öva BodyCombat.
Efter jobbet gick jag till banken och på väg därifrån mötte jag upp Mr P och fick ett jätteägg med massa Ahlgrens bilar. Tack, tack, tack!
Vrålhungrig som jag var så blev det ett flertal nävar innan jag gick upp till Jojjo på lite mat. Inte så smart men vad gör man när lockelsen är mitt framför ögonen?
Desperate Housewife var inställt i tisdags så vi tog en sådan kväll idag istället. Myspys.
När programmet var slut frågade Jojjo om vi skulle fika lite. Ja men visst, svarar jag.

Vem ställer fram ett sånt här kakfat till två personer??? Jag ska aldrig mer fika hos henne.

Lite dålig kvalité på bilden, har kommit åt någon skum inställning på min mobilkamera :(

Jag fick i mig lite kladdkaka och min favorit, kokostopp! Mumma när man stoppar det i munnen men URK när man har svalt det. Sista gången, på RIKTIGT!

Gick hem för att öva på Combaten men har nu varit hemma i över två timmar och har inte satt på DVD'n ännu. Jag har satt upp en ny klocka i mitt kök och i samband med detta fick jag syn på hur löst en hylla satt. Skriven och pluggen har liksom släppt för att det är borrat i putsen mellan betongblocken. Jag började leka Martin Timell så här på skärtorsdag och fyllde hålen med lite tändstickor för att få dem tightare. Det blev skitbra, tills jag hängde upp hyllan och ställde upp tavlorna. PANG!!! Allt brakade ner i köksbordet och jag fick leka städerska istället. TRÅKIGT!! Utan hyllan är klockan placerad alldeles för högt upp... ATTANS!!

PS: Idag har jag varit på intervju för ett jobb på 75%, kordinator och konferensvärdinna. Håller tummarna nu, behöver lite fasta tider i mitt liv och framförallt en fast inkomst. Jag & Tomas har även haft vår utvärdering och vi bestämde att han i varje fall kan bo kvar Juni ut.

GODNATT!!!

Inga kommentarer: