lördag 1 maj 2010

1 maj

Jag och min syster har haft som "löfte" att varje år bada innan första maj. Igår kom vi på det och vi var mycket överens om att skjuta på det. Brrrrr. Tydligen gjorde vi det även förra året. Dessa bilder togs nämligen av Sevim vid vårt premiärdopp i Öresjö den 29 maj 2009. Innan dess ska jag ha doppat mig även i år så nu önskar jag mig några varma dagar så vattnet blir ljummet.

Denna första maj har inte varit riktigt min dag.
Gick upp tidigt för att lägga betala parkeringsavgift, när jag kommer ner inser jag att det är en röd dag och fick gå upp till lägenheten igen. När jag kom till Plus skulle jag ta på mig mina träningskläder som jag hade hängt där igår. Problemet var att de inte hade torkat minsta lilla, mindre fräscht att dra på sig blöta, tighta linnen och byxor, URK!!! Efter passet körde jag & Jojjo upp min systers bil till deras hus. Pappa kom och hämtade oss där och när vi är på Lextorp för att lämna av honom så märker jag att jag har kvar min systers bilnyckel i fickan. Härligt! Det är skönt att man har något att fördriva tiden med, eller hur?
Nu ska jag äta lite mat och göra mig klar för jobb på Butlers. Det var ett tag sedan så det ska bli kul. Tror dessutom det blir mycket folk ikväll.

Kram på er!

Inga kommentarer: