onsdag 26 maj 2010

Cooolt

Imponerad av mig själv och av min mobil!
Hade lite kvalitetstid för mig själv på Gillet idag.
Satt på deras uteservering och läste både facklitteratur och skönlitteratur, förenar nytta med nöje :)
När Jojjo hade rast gjorde jag henne sällskap och tog jag ett glas vatten och den nya MAGNUM GOLD. Den är god men alldeles för stor. Man mår bra illa när man fått i sig en hel sådan. Urk!
Hur som helst.
När Jojjo blev tvungen att ta några kunder så roade jag mig med min mobil under tiden och tänkte att det kunde vara läge att fota omslaget till detta inlägg. Testade lite olika funktioner och blev grymt imponerad och förvånad över denna bild:

Är den inte cool? Jag tycker det..... nu vill jag verkligen köpa en riktigt kamera!

"Len vaniljglass och virvlar av kolasås med havssalt. Glassen är doppad i krispig mjölkchoklad med ett gyllene överdrag. Inte undra på att vissa tycker att den är AS GOOD AS GOLD." - GB's egna slogan om denna glass (http://www.mymagnum.se/)

Inga kommentarer: