onsdag 23 juni 2010

Tröttis?

Ok... idag var det nära. Väldigt nära!
Jojjo (min lillasyster) ringde mig kl 7.47 och frågade var jag höll hus.
Vi skulle mötas på gården kl 07.40 för att gå till Plus tillsammans där vi skulle köra MITT cykelpass som började 08.00.

Ett mycket fult ord flög ut ur min mun och jag slängde på luren.
Fråga mig inte hur det gick till men 7.51 var jag i cykelsalen!!! Crazy!
Kläder på och musiken med mig i väskan. Cooolt!
Jag kunde alltså köra på som vanligt utan att kunderna anade någonting MEN det var ingen skön känsla. Lite väl överdriven rivstart måste jag säga. Puh!

Fick cykla hem igen efter passet för att duscha och äta frukost innan jobbet. Sådana saker hann jag helt enkelt inte få med mig. Men det viktigaste var att medlemmarna inte fick vänta.
Att jag sedan verkligen varit på hugget idag kan förhoppningsvis skyllas på detta eller att jag vet att jag ska vara ledig i 4 dagar och bara vill HEM!!
Ikväll blir det middag med HomieButlers och sedan packning för en långweekendKosteröarna :)

Inga kommentarer: