torsdag 8 juli 2010

The Convention 2010

Jippi!!!
Idag har jag anmält mig till The Convention 2010. Äntligen ett varierat convent i närheten av Trollhättan. Självklart ser jag även fram emot Älvhögsborgs invigningsconvent 4 september men ibland behöver man få inspiration istället för att ge.
Den 6 november ska både jag & Bedros till Göteborg och ge järnet. Mitt schema ser ut som följer:

- Dance for life
- Kettlebell Xtreme
- Sport Motions
- Ordets kraft (föreläsning + lite mat)
- Night fight

Hade tänkt boka mig på BodyPump också men tror att jag får nog av dessa 4 pass + att en härlig middag med Bedros i Götet lockar. Längtar lite smått redan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy bubblan vad avundsjuk jag är på er! Får verkligen hoppas det blir en succé så jag kan gå nästa år. Se till att ta massa bilder och filmer (om man får) så man kan få en liten vision av härligheten!