söndag 11 juli 2010

Fler insikter på jobbet

Några timmar av denna soliga "lediga" lördag tillbringades på Älvhögsborgs utebad. Lite rastlös i själen började jag fota saker runt omkring mig och självklart är jag mest nöjd med förevigandet av mina underbara NIKE-flipflop som nog hängt med i tre somrar nu. Grym kvalité :)

Jag fick ett sms igår med en förfrågan om jag kunde tänka mig att jobba på Butlers ikväll och då jag inte hade några som helst planer tackade jag ja. Kvällen har flutit på i lagom takt och jag känner mig som vanligt full... med intryck.

Jag har t.ex:
- lärt mig hur man torkar pubsofforna på RÄTT sätt... Bedros var så snäll och visade det när jag precis var klar med alla... GÖR OM, GÖR RÄTT!
- levt mig in i bronsmatchen mellan Uruguay och Tyskland. Varför har jag inte kollat på VM tidigare i år? Det är ju spännande!! Imorgon blir det till att titta på finalen :)
- fått ordning på Irish coffee och Cosmopolitan, så fina så.
- sett lite fler gnuttor av otrohet.... om folk fortfarande är tillsammans alltså, det har jag ju inte alltid koll på. Suck!! Jag vill inte se sånt där,,, jag kommer att tappa tron på förhållanden TOTALT!
- insett att SUBWAY har öppet ännu längre än Butlers och att de förmodligen har väldigt jobbiga kunder... fulla människor som ska lyckas bestämma sig för bröd, pålägg, tillbehör osv... usch.
- kommit på att det är skumt att lägga sig när solen är på väg upp. GODNATT!!

Inga kommentarer: