söndag 25 juli 2010

Söndagsmys

En regnig dag blir det inte mycket att göra på Älvhögsborg.
De badande stannar hemma och endast några flitiga tränande tar sig ner för att ge kroppen en omgång. Långa men ganska mysiga dagar där man hinner småprata med både personal och kunder. Idag råkade jag visst surfa in på http://www.nike.com/ för att kika lite när det var stendött och ooopps så hade jag klickat ner några varor i varukorgen. Hur kan det bli så varje gång?

Regnet smattrar fortfarande mot rutan så jag ska nu njuta av en varm smörgås från Subway och sedan blir det film med min kombo. Ikväll visas Snabba Cash i min lägenhet.
Har inga direkt förväntningar då de flesta risat den kraftigt, speciellt de som läst boken.

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Theres :) sa...

Våra mackor är bäst!!!