tisdag 27 juli 2010

Syndig uppladdning

En härlig, solig, varm dag som gått i ledighetens tecken. Mina 18 dagar i följd är över :)
Efter morgonpromenaden blev det frukost och lite plock här hemma. Vid 14.00 kände jag dock att det inte är acceptabelt att skippa solen när den väl visar sig. Drog mig därför ner till vår fina park mitt i stan. Slappade där några timmar innan jag hälsade på Jojjo inne på Gillet.

Lite småsugen men inte megahungrig föll jag offer för deras underbara våfflor med sylt och grädde. Jag skulle ha pass en timme senare och kände att det kunde vara bra med något mer än frukost i magen. 40kr fattigare men flera grader gladare lämnade jag kafét med GOTT samvete.
Våfflan var galet god och jag hade bra energi på passet.
Kanske den rätta uppladdningen för mig?
Bilden är tagen med min mobil och den visar inte våfflan på korrekt sätt. Ni får helt enkelt gå dit och beställa in en egen. Absolut njutning!

Inga kommentarer: