måndag 16 augusti 2010

Bilbingo

Igår inträffade årets första hösttecken.
Jag följde nämligen med pappa och farfar på bilbingo i Vänersborg. Farfar är tokig i bingo och det har smittat av sig i familjen. Alltså blir det bilbingo några söndagar under hösten och det är faktiskt riktigt trevligt. Man småpratar lite, duttar lite och fikar lite i pausen.

Jag kan meddela att det garanterat blir fler tillfällen i höst för jag vann nämligen 2000kr!!! Jippii!!!
Först prickade jag in två rader och vann 1000kr och några minuter senare fick jag 4 rader och vann 1000kr till. Hade jag fått nr 3 och nr 31 så hade 25 000kr varit mina. Sådan tur hade jag inte och det är nog bra. Jag vet ärligt talat inte hur jag hade reagerat.
Innan vi hade börjat spela hade vi kommit överens om att vi skulle splitta alla vinster så det var bara att dela med sig. Drygt 600kr och det inte fy skam.
Nu måste jag kila. Vill ju vara i tid till mitt nya jobb.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: