måndag 9 augusti 2010

Love The Way You Lie

Alltså, denna låt blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på den och det har jag gjort X antal gånger. Hade den bland annat på repeat under tågresan hem från Göteborg och ni som läste mitt tidigare inlägg förstår att det hann bli några gånger. Idag hittade jag musikvideon på www.youtube.com och på grund av bra kvalitet på ljudet så lägger jag upp den här. Lyssna och njut!

Videon är inte den bästa tycker jag. Lite för grov för min smak men jag får titta på den några fler gånger och vänja mig. Ett plus till Eminem för att han är så grym, fortfarande. Ett minus till Rihanna för att hon försöker se sexig ut hela tiden. Hon är finare när hon är vanlig och bara gör det hon ska, nämligen sjunga!

1 kommentar:

Elin sa...

Åh, bästa låten på lääääänge!!!