onsdag 18 augusti 2010

Noelle

För cirka en månad sedan fick Ingrid och Andreas en liten dotter. Direkt som nyheten avslöjades via sms och facebook smet jag in på www.nikestore.com och började leta efter något klockrent till denna nyfödda nike-bärare. Jag föll pladask för denna urgulliga dress och det var jobbigt att ta med den till SG interiör för att visa den för Sevim (godkänt köp) och få den inslagen. Helst hade jag velat behålla den själv.... ifall om att det sker mirakel längre fram i livet. När Sevim stängde SG för dagen tog vi oss till Ingrids lägenhet för att titta på sötisen och fika lite med den nya familjen. Flickan var vaken och de avslöjade hennes namn. NOELLE!!
Ett passande namn som blir finare och finare varje gång jag säger det. Vi fick provhålla henne och självklart var hon lugnare hon mig än hos Sevim... hahaha. Det är nog för att jag är såå lugn och harmonisk i mig själv. Vi åhade och iiade och gullade en liten stund och sedan proppade vi i oss fikabröd och skvallrade om allt och inget. En riktigt trevlig kväll. Lite tragiskt att det måste födas ett barn för att man ska få till spontana fikor och lite umgänge mitt i veckan.
MER BARN TACK!!!
Det är inte lätt att fota barn då de inte har lärt sig posera ännu men Noelle har redan börjat öva. Visst har jag lyckats få med ett litet leende på denna bild?
Stort grattis till Ingrid och Andreas som kan skatta sig lyckliga över sin söta Noelle.

1 kommentar:

I LO sa...

vilken söt liten dotter man har :)