fredag 10 september 2010

Offside

Efter en lång och lite småturbulent dag på mina jobb är det nu dags att koppla av.
Jag tog en snabb dusch, värmde upp min mjölk och kröp upp i soffan för att titta på Solsidan.
Hmmm.... ingen Solsida så långt ögonen kunde nå. Jäkla lurar-Jojjo, nu får jag sitta här och titta på filmen Offside och den verkar ju så där halvbra.
Får väl piffa upp kvällen med en skål chips. OLW har tydligen haft en tävling för att utse en ny smak och igår på Ica Maxi fanns det tre nya påsar/smaker. Jag antar att man ska prova dem och sedan rösta någonstans för att en ska vara kvar.
Jag tyckte bara en lät god och det får bli den ikväll. Smakbetyg kommer senare!

PS: Antingen är mina grannar eller min brevbärare arg på mig.... hur förklarar man annars att en fimp blivit inkastad i brevinkastet idag.... snyft snyft!

Inga kommentarer: