torsdag 9 september 2010

Sängen

Sitter här med en rinnande näsa och vet inte vem jag ska skylla på.
* Jojjo? Sprang på henne i tisdags när hon var lite dålig
* Linda i receptionen? Hon har varit hemma hela veckan och var galet förkyld när vi jobbade ihop i lördags.
* Elever? Jag har idag träffat 9 klasser och ca 5st/klass är förkylda. Kanske inte så konstigt om det smugit sig på?
Förnuftig som jag är nuförtiden så stannade jag hemma efter min tvättid och tränade alltså inte idag. Planen var att öva på long-cycle i Kettlebell men det kommer väl fler tillfällen? Jag trodde jag skulle stensomna i soffan mellan tvättarna men istället har jag fört in friidrottsresultat i datorn samt fört över musik från gamla boxskivor till iTunes för att kunna bränna nya. Älskar Sony Ericssons funktion TrackID. Jag har hittat namn på alla låtar som jag behövt hjälp med. Ordning och reda i mina mappar - ljuvligt!

I somras beställde jag lite kläder från http://www.hm.com/ och i samma veva passade jag på att klicka hem lite nya sängkläder i härliga färger. Jag har varit inne i en väldigt brun, beige och grön period när det gäller sängkläder och har väl tröttnat lite på det. Leveransen kom för längesedan men det var först idag jag kom ihåg att välja de nya när jag bäddade rent. Jag kunde inte välja mellan de två färgerna så istället för att köpa två av samma tog jag en av varje - helt tokigt ju! Jag är verkligen wild & crazy ;)
Det blev faktiskt riktigt bra, eller vad tycker ni? Ser det inte inbjudande ut?
Jag ska krypa till sängs om ca 30 min och det ska bli hur skönt som helst. Finns det något bättre än att lägga sig i nya lakan?
Hmmm.... lite sällskap kanske. Nu har jag ju inte ens en kombo att tjöta med innan ögonlocken sluts.

Inga kommentarer: