lördag 11 september 2010

Oduglig...

... känner jag mig en lördag som denna.
Det var inte jättesmart att ha 75 min cykel med Gripen igår kväll. Jag blev mer och mer förkyld under eftermiddagen men avstod från att byta bort mitt pass. Inte det lättaste att hitta någon som inte har något för sig en fredagkväll kl 18.15-19.30.
Det kändes bra under passet men imorse var jag inte kry. Feber och igentäppt näsa och hals.... snyft snyft. Jag hatar att vara sjuk.
Fick skicka ett sms till chefen på Butlers om att jag inte kan jobba ikväll. Attans, såg verkligen fram emot det men inser själv att det inte är så fräscht. Jag hade inte velat bli serverad av någon som går och snorar.
En lördag utan en enda plan brukar och inte inträffa så egentligen borde jag väl njuta och ta tillvara på dagen och kvällen men jag känner mig enbart oduglig eftersom jag inte orkar ta tag i sådant som jag skulle behöva göra här hemma. Bläää.
Jag brukar äta frukost cirka 5 minuter efter att jag vaknar men nu har jag varit vaken i 3 timmar och har fortfarande inte ätit = sjuk på riktigt. Får ta tag i det nu så jag får lite energi. en nya Combat-dvd'n har kommit så jag borde gå bort till Plus och hämta den. Vore ju inte fel att börja plugga in koreografin i tid denna gång. Så får det bli.
Hoppas er lördag blir toppen!

Inga kommentarer: