fredag 12 november 2010

Afterwork


Idag efter jobbet snabbade jag mig ner till Älvhögsborg för att ha ett cykel activio med mina kära kollegor. Tyvärr blev vi inte så många men de 8 som kom slet ordentligt.
En ganska snabb dusch och sedan tågade vi bort till O'Learys för att äta och dricka lite tillsammans. Vi valde buffé och fick stå i kö ganska länge. När vi väl kom fram var det mycket som var slut... jag fick dock ihop en liten trevlig blandtallrik och blev småmätt. Bra, jag ska ju sluta möla i mig mat så jag storknar.

Efter nästan tre timmar och två cider började vi gäspa ikapp och när de från jobbet som jag känner bäst skulle gå hem så tvekade jag inte. Jag hakade på och tog mig hemåt jag också. Slappar nu i soffan i väntan på Idol-omröstningen och ska försöka påbörja ett litet musicquiz till min systers 35-års fest imorgon. Det blir nog fint!

Skum känsla att redan ha jobbat, haft pass, varit på afterwork och slappat när klockan inte ens är 21.00 Det hör inte till vanligheterna! Men åh så skönt det är. Jag är faktiskt väldigt, väldigt trött och kanske borde lägga mig typ nu och göra det där quizet imorgon istället.

Trevlig helg alla glada!

Inga kommentarer: