söndag 14 november 2010

Tidsfördriv

Så här ser det ut på mitt skrivbord ungefär var 3-4 månad. Med det tidsintervallet försöker jag nämligen välja ut bilder som ska framkallas och sättas in i album. Det brukar bli exakt 300 bilder som också är så många bilder som får plats i de album jag använder.
Denna gång hade jag foton från 4 april - 31 oktober så det var närmare 600 bilder i den stora kartong jag fick hämta ut på Matmor i Oden. Kuligt!
Det har allt hänt en hel del roliga saker i år och bilder är ett perfekt sätt att få igång de minnen man har. Härliga sommarfoton fick mig att drömma iväg lite titt som tätt. Snart är den här igen!

Ett album är klart, ska bara skriva lite vid varje foto och sedan är det bara att köpa ett till album och fortsätta. Snart dags för framkallning igen... efter nyår borde bli lagom.
Framkallar ni foton eller föredrar ni att titta i datorn?

Inga kommentarer: