torsdag 4 november 2010

Spontanfest

I fredags var jag & Ida hemma hos Annelie M på fredagsmys med lite paj och Idol. Mitt i något samtal kom vi på att det var på tiden att vi skulle gå ut tillsammans och ingen av oss hade planer på lördagen! Helt galet! Vi bestämde oss snabbt för att vi skulle ta tillfället i akt.
I lördags blev det alltså spontanfest at my place. Först var vi tre, sen var vi sju. Kanonkul!
Lite styling by Maria... superduktig. Jag fick en fläta från ena sidan till den andra...
Maria fick till en väldigt speciell och vacker fläta på Annelie... tjusigt!
Nyfriserade och väldigt glada! Tack Maria, vi hör av oss när vi vill gå en kurs :)
Shots - Tequila Rose & Dooleys stod på menyn... en och annan slank väl ner. Nu är de slut!
Ida valde låtar på Spotify och vi dansade glatt... tills vi gick till Butlers runt 24.20.

Knogleken gjorde att jag än idag (nästan en vecka senare) har ont i min armbåge...

Inga kommentarer: