onsdag 29 december 2010

Julen 2010

Julen 2010 är redan förbi och jag är mer än nöjd på alla sätt och vis. En härlig blandning av vila, träning, umgänge, mat, jobb, paket och trevligheter kommer nedan att sammanfattas i bilder med lite text. Vi börjar med dan före dopparedan som i vanlig ordning spenderades hemma hos Homie & Mika. Myspys!
Som vanligt hade jag & Andreas ingen date att ta med så vi fick vara varandras i år igen.
Väldigt närgånget i år... jag nuddade med min fot på hans arm.... hihihihi.
2011 kanske det ser annorlunda ut?
Sevim & Jonas "myser" i soffan
Det söta värdparet som hade ordnat massa gott till vår uppesittarkväll som dessvärre inte innebar några miljoner...
Julafton inleddes med Malins traditionella Skinkepass. En full cykelsal med ruggigt
taggade medlemmar - underbart!
Förväntansfulla - till vem är alla dessa paket?
Tack tomten för alla klappar!
Söta Saga hittade en peruk hos sin farmor och farfar - mycket trovärdig. Min rumpnisse :)
Jag har en liten photoshoot i min nya OnePiece - love it!
Mamsen :)
Jag fick galet mycket julklappar i år igen: Wii, Alias, en roman, en brandfilt, en dolce gusto - kaffemaskin, en elvisp, paradischoklad, spelet Vuxenpoäng, en kofta, cocktailguiden, Mine-glas, almanacka med foton på barnen, en halsduk och en OnePiece. Jag måste ha varit galet snäll :) Dammsugare fick jag i julklappspelet som i år skulle bestå av en paket på D för 50 kr. En flaska vin, toblerone och pengar fick jag som tack för att jag var tomte hos en familj i Sollebrunn. Supernöjd!

Måndagen den 27 december fick vi igång kropparna efter ledigheten med ett specialCombat!
15 minuter in i det 90 minuter långa passet - ljuvligt!
Höga knän i mitten - nu kör vi!
Två nöjda instruktörer och två duktiga medlemmar :)

Inga kommentarer: